Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
August 30, 2010
Image Size
169 KB
Resolution
1275×519
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,795 (1 today)
Favourites
49 (who?)
Comments
23
Downloads
25
×
Mew Hat by LiliNeko Mew Hat by LiliNeko
Waaaah I love the cuteness turn out for Mew >w< As this is mah lil' sis favorite Pokemon, so this is one of the few "pink" pokemons I actually like ;p

Mewtwo Hat - [link]

That's it for now, gotta dash, so much lovelove ya all :blowkiss:



**Other Hats - [link] </b>**

**Commission??? Please NOTE me ^^**


~~~Disclaimer~~~

To Avoid any issues, I DO NOT OWN any Characters from Pokemon they belong to Satoshi Tajiri
**Fan-Made**
Add a Comment:
 
:iconkibademon:
KibaDemon Featured By Owner Nov 16, 2012
Im getting this for my sister for her birthday!
Reply
:iconlilineko:
LiliNeko Featured By Owner Nov 16, 2012  Hobbyist General Artist
awww aren't you the sweet brother :D
Reply
:iconxo2angelitaxo:
xo2angelitaxo Featured By Owner Nov 13, 2010  Hobbyist Digital Artist
OMG OMG OOOOMMMMGGG!! I want One!!! Its MeW!!! But i have no money ^^;
Reply
:iconlilineko:
LiliNeko Featured By Owner Nov 17, 2010  Hobbyist General Artist
Awww but it's still nice to know that you still want one, at least Mew is getting love ^~^
Reply
:iconxo2angelitaxo:
xo2angelitaxo Featured By Owner Nov 27, 2010  Hobbyist Digital Artist
lol yup! i use to have a mew icon for the longest time! ^^; i requested to have one mew is my fav legendary :iconomgsocuteplz:
Reply
:iconashangel899:
AshAngel899 Featured By Owner Aug 31, 2010   General Artist
Mew and Mewtwo~! They're so COOL!!
seeing stuff like this makes me wanna learn how to sew and stuff... makes cosplaying easier xD
Reply
:iconlilineko:
LiliNeko Featured By Owner Oct 5, 2010  Hobbyist General Artist
HEheh, well I have to say that I was never good at sewing/making hats until I found tutorials how to make them and after months of practices and making quite a lot of them, one improves :D So if you do pick up on crafting, totally good luck!
Reply
:iconashangel899:
AshAngel899 Featured By Owner Oct 5, 2010   General Artist
OMG x3 that's cool
Reply
:icondbzssjkris:
dbzssjkris Featured By Owner Aug 30, 2010
so cute its awsome! you need to make a seconed version where it is mew wit hthe smile eyes closed
Reply
:iconlilineko:
LiliNeko Featured By Owner Oct 5, 2010  Hobbyist General Artist
Zomfgosh Krissy that is a good idea! I'll keep that in mind next time :D
Reply
Add a Comment: